MLTC beschikt nu óók over eigen clubkleding, een sportkledinglijn!
Er is gekozen voor het merk ‘Reece’, vanwege een uitgebreid en stabiel assortiment en vanwege een goede prijs/kwaliteit verhouding. Kleding met een mooie, frisse en chique uitstraling. Kleding voor jong en oud, voor tennissers en padellers, voor toernooi- en competitiespeler, maar óók voor ieder ander, die er trots op is of het gewoon leuk vindt om te laten zien, dat men lid is van de club MLTC. Te verkrijgen voor groot en klein in alle maten met aantrekkelijke kortingen en voor de jongeren is een t-shirt beschikbaar gesteld via een speciaal shirtfonds.

Belangrijk om te weten:

• Hier vind je alles van de clubcollectie van MLTC. Op deze collectie van Reece krijgen onze leden 15% korting, deze is direct goed zichtbaar in de webshop.
  • De bovenkleding wordt bedrukt met de logo’s van MLTC (in kleur) en van onze sponsoren Bij Jans, Breakpoint en Vriend Sport. De onderkleding krijgt geen bedrukking.
  • Na je bestelling via deze webshop ontvang je een telefoontje van Vriend Sport wanneer je bestelling binnengekomen is in de winkel. Zij zullen je vragen of je de bovenkleding eerst komt passen in de winkel voordat het naar de drukker gaat. Dit om er zeker van te zijn dat je de juiste maat hebt besteld, na bedrukking is de (boven)kleding namelijk niet meer te retourneren.
  • Mocht blijken dat je niet de juiste maat besteld hebt via de webshop dan kan er een andere maat in de winkel besteld worden.
  • Je kunt de kleding ophalen bij Vriend Sport in de winkel (Hoofdstraat 31).

Mochten er nog vragen zijn over de clubcollectie dan mag je mailen naar tenniskidsfunctionaris@mltc.nl of app naar Mariska Meijerink 06-46490705.

Lid worden van MLTC?