Gravelbanen geopend!

Vanmiddag worden de netten op spanning gedraaid en kunnen we weer spelen op gravel.

Om te zorgen dat de banen goed blijven, let op het volgende;

– Slepen na elke potje tennis (dus na vrij spelen, wedstrijd, training. Verlaat je de baan = slepen!)
– Sleep de hele baan. Van hek tot net, ruim buiten de lijnen.
– Binnenkort komen er haken aan de hekken om het net op te hangen
– Kuiltje? Direct even dichtstoppen/stampen.
– Op smashcourt gespeeld? Sleep dan alleen als het zand niet aan je hand blijft plakken (test vochtigheid).

Is er iets kapot? Meldt het direct even bij onderhoud@mltc.nl. Dan kunnen we er mee bezig.

Veel speelplezier!

Deel dit bericht!