Over MLTC

MLTC is opgericht op 12 mei 1915 en heeft al een fors aantal jaren haar thuisbasis op het tennispark op het sportpark Koedijkslanden. De vereniging heeft ongeveer 800 leden, waarvan ongeveer 150 jeugdleden.
De vereniging beschikt over 9 gravel buitenbanen, 4 mini gravelveldjes, een tennismuur en 4 padel buitenbanen. Alle banen zijn verlicht. Het park heeft begin 2012 een complete renovatie ondergaan waardoor het geheel er toekomstbestendig bijligt.
Daarnaast kent de accommodatie een prachtige hal van Racket Centrum Meppel met 12 indoor padelbanen en een gezellig clubhuis met kleedkamers en sanitaire voorzieningen. Dus ook indoorpadel kan plaatsvinden op het eigen park. Het gebruik van de indoor padelbanen is geen onderdeel van het MLTC-lidmaatschap.
MLTC is een vereniging voor iedereen, zowel de prestatie speler als de recreatie speler is welkom.

Naast de activiteiten is er (bijna) altijd gelegenheid tot vrij spelen. De commissies houden zoveel mogelijk rekening met vrij spelen.

Meldt u zich dus bij de organiserende commissie als alles bezet lijkt. Uitzondering hierop is de competitie. Door het grote aantal competitieteams dat uitkomt voor MLTC, zal er op dagen dat er thuis gespeeld wordt, geen baan vrij zijn voor andere spelers.

Vrijwilligers
De meeste activiteiten binnen MLTC worden door vrijwilligers uitgevoerd. Mocht u zich op wat voor gebied ook voor onze vereniging in willen zetten, kunt u contact opnemen met één van de bestuursleden. Ook hier geldt: vele handen maken licht werk en u bent snel ingeburgerd.

Mocht u besluiten om lid te worden van MLTC, dan wenst het bestuur u een gezellige en sportieve periode toe bij MLTC.

Lid worden van MLTC?